Dostavo oz. prevoz blaga Vam uredimo predvidoma v 2-5 delovnih dneh oziroma po dogovoru z Vami. V kolikor je zaloga do časa oddaje vašega naročila pošla ali je čas dobave daljši od 5 delovnih dni, vas o tem obvestimo.
Kupljeno blago vam pripeljemo, do kamionsko dostopnega dvorišča oz. dostavimo do vrat stanovanja. Priklopa aparatov ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni prisoten, lahko izdelek veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s uporabnikom, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.
Dostava oz. prevoz se izvaja od ponedeljaka do sobote, med 8 in 20 uro.
Ob dostavi (prevozu) izdelka na navedeni naslov se uporabniku preda pripadajoča dokumentacija in sicer garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. Garancijski list in seznam pooblaščenih serviserjev se lahko nahaja v originalni embalaži skupaj z izdelkom. Ponudnik izda račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.
Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1.
V tem primeru se šteje, da je bila uporabniku predana vsa dokumentacija.
Stroški dostave - prevoza so odvisni od višine zneska uporabnikovega naročila in veljajo le za nakupe preko spletne trgovine:
Dostavna služba Pošta Slovenije:
Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave -prevoza
Kupcem svetujemo, da v izogib težav pred podpisom dostave pregledate embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, nezmečkana lahko dostavljalcu podpišete brezhibnost paketa in dostave. V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Dostavljalec je na vašo zahtevo dolžan izpolniti zapisnik vidnih poškodb, saj v primeru prevzema brez zaznamkov dostavljalec smatra, da je dostava opravljena brezhibno, s tem pa niste več upravičeni zahtevati odškodnino ali vračilo izdelka. Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.
V primeru, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine,... predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas.
- Vidne poškodbe embalaže je potrebno reklamirati vozniku takoj ob dostavi - pri dostavljalcu
- Skrite poškodbe je potrebno reklamirati najkasneje v sedmih dneh od prevzema pošiljke - pri nas
Morebitne zaplete ob dostavi poškodovanega paketa ali kasnejše skrite poškodbe nam lahko skupaj z dokazili pošljete na e-naslov info@akvonij.si
Odvoz starega aparata pri nakupu bele tehnike
Pri nakupu novega aparata bele tehnike, vam nudimo možnost odvoza starega aparata. V Akvoniju skrbimo za okolje, saj moramo vsi nositi del odgovornosti, s tem pa osveščati svojo okolico.
Nov aparat vam dostavimo do objekta, hkrati poskrbimo za odvoz starega, kateri mora biti pripravljen pred objektom na dan dostave. Ta mora biti primerno pripravljen (odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli).
Prevoz - odvoz, je plačljiva storitev (15,00 EUR). Možen je samo odvoz aparatov istega tipa, kot so novi - npr. pri nakupu hladilnika ne moremo poskrbeti za prevoz pomivalnega stroja.
Osebni prevzem na prevzemnem mestu Akvonij - BREZPLAČNO
V primeru, da ste izbrali osebni prevzem na našem prevzemnem mestu, vas o terminu prevzema obvestimo na e-mail, takoj ko je vaše naročilo pripravljeno za prevzem.
Vaše naročilo bo na prevzemnem mestu na voljo za prevzem 5 delovnih dni od prejema obvestila. Če potrebujete daljši rok za prevzem je potreben predhoden dogovor.
Naročila običajno odpremimo v skladu z dogovorjenim rokom. S stranko se dogovorimo za datum dostave. Dostavo vršimo s svojim lastnim prevozom ali Pošto Slovenije.
Strošek dostave se vam bo pripisal v zaključku nakupa, ko se preračuna glede na celotno težo dostave.