KOLO TORPADO TORIK S
ELEKTRIČNO GRAVEL KOLO TORPADO TORIK
Motor: Fazua 250 W , 60NM navora
Baterija: Fazua Evation 252 Wh snemljiva -1,3 kg, čas polnjenja 6-8h
Teža motorja in baterije samo 3,2 kg.
Baterija in motor gravel kolesa Torpado Torik A sta tako diskretno skrita, da se na prvi pogled sploh ne opazi, da sedite na električnem kolesu. Aluminijast okvir dopolnjujejo komponente priznanih proizvajalcev Shimano in Sram, tako da ob rednem servisu le teh ne boste imeli kakšnih hudih skrbi s tem kolesom. Ker je kolo primerno tudi za daljša potovanja s kolesom, so pri Torpadu že v naprej poskrbeli, da je kolo oblikovano oz. dodelano tako, da je možno nanj namestiti prtljažnike, torbe in blatnike.
Vas že od nekdaj mika cestno kolo pa se bojite vzponov? Še raje pa bi videli, da brez skrbi lahko zavijete tudi na kakšen makadam in uidete prometu na glavnih cestah? Potem bo vaša prava izbira kolo Torpado Torik A - električno gravel kolo.
Tehnični podatki
Okvir: Techno Aluminium Torpado Torik
Vilica: Torik Carbon Monocoque
Zadnji menjalnik: Sram Apex
Oprema: Sram Apex
Zavore: Sram Apex
Gonilka: FSA-Fazua 38T
Nosilec krmila: FSA Gossamer
Krmilo: FSA Adventure
Zadnji verižniki: Sram XG1130 11/42
Sedežna opora: KS Eteni
Sedež: Selle Italia X3 Flow
Obroči: Vision Team30DB
Plašči: Gravel 700x38
Motor: Fazua 250 W , 60NM navora
Baterija: Fazua Evation 252 Wh snemljiva -1,3 kg, čas polnjenja 6-8h
Torpado Lab tehnologije:
- Internal cable system – Okvir z integriranim sistemom napeljav
- Technoalloy – Visoko zmogljiv aluminij
- Tapered head tube – Konusna glavna cev krmila izboljša togost, stabilnost, in natančnost vožnje
- TA12X100/142 - 12 mm skozi osni sistem izboljša togost in natančnost vožnje
- Rack Attacks - Pripravljen je za regale, vrečke in blatnik
- Integrated battery - V okvir vgrajena baterija, ki združuje estetiko in učinkovitost
- Hydroforming - Skozi izpopolnjen postopek hidravličnega oblikovanja lahko izdelamo aluminijaste okvirje s kompleksnimi cevmi, ki povečajo trdnost konstrukcije
- Flat mount disc brake - Gre za nov standard, ki omogoča zmanjšanje potrebnega materiala, da se čeljust prilega okvirju. Ta rešitev zmanjša težo in navor na okvirju med upočasnjevanjem.
- DIR – Notranja napeljava za potopno sedežno oporo
- Bluetooth – Programska oprema omogoča prilagajanje ravni pomoči motorja prek Bluetootha